mariannemulders.reismee.nl

Afscheid van Lanzarote

Op de dag dat de tweeling (Onze kleinkinderen) twee wordt . Zagen nog net de leuke foto’s van het feest op de opvang langs komen.Zitten nu in het vliegtuig.

Nu nog even terug naar gisteren de 21ste

‘s Morgens nog een keer gezwommen, het is een heerlijk zwembad en alle keren had ik het voor mezelf. Het was een warme dag. De thermometer van de auto gaf 27 graden aan.

We zijn nog even naar Yaiza gereden om daar een kopje koffie te drinken in ons favoriete tentje. Het ommuurde plekje heeft wel 5 kleine winkeltjes die nu allemaal open waren.

Nog oorbellen gekocht, doe ik eigenlijk elke vakantie. We moesten ook nog tanken.

En we hadden gereserveerd in het restaurant dat dicht bij ons onderkomen ligt om een laatste keer uit te gaan eten.

Daar namen we een rose en paella . Natuurlijk zit daar veel rijst in. Maar ja een keer paella eten in Spanje. Hij was met alleen vis. Bleek zwarte rijst in te zitten. Nooit gegeten. Natuurlijk gegoocheld. Blijkt de gezondste rijstsoort te zijn !

Met de prachtige zonsondergang was het weer een feestje . De rosé kleurde rood en de zwarte rijst zo passend bij dit zwarte eiland.

Het was een zeer geslaagde trip.

Op de 22ste even langs bij onze jarige kleinkinderen.

En de hele rit goot het ! Tja weer terug in Nederland .

Sorry dat ik het niet netjes heb afgemaakt .Ik kreeg nog reacties als: we dachten dat je daar gebleven was!

Nou dat zou wel heel ver gaan !

Bedankt voor de reacties. En hoop dat ook al was het voor velen bekend terrein toch nog lezenswaardig was .

Lia

Een hele ervaring rijker.

Jacqueline van den Bergh

Welkom weer thuis ... Absoluut geen 27 graden (heerlijk), maar toch al wat minder koud ...

Jetty

Weer een prachtige herinnering erbij! Fijn dat jullie zoveel genoten hebben! Op naar het volgende reisje! ?‍♀️?

Leonie

Dank weer! Ik vind t altijd leuk om jullie te volgen!

Trees

Het lezen van je verslag en het zien van de foto’s geeft mij altijd een vakantiegevoel
Ik reis dus gewoon mee.

Hannie

Het is altijd leuk om jullie reizen te volgen. Je reist gewoon een beetje mee. Het is fijn om op vakantie te gaan maar ook weer fijn om thuis te komen met weer een ervaring rijker.