mariannemulders.reismee.nl

Op naar Lanzarote

Van 13-22 februari gaan we 9 nachten naar Lanzarote. Keuze vanwege de stabiele temperatuur rond de 25 graden en ‘s avonds rond de 18. Ben benieuwd of de opwarming van de aarde geen roet in het eten gooit.

Toch weer een verhaal schrijven. We logeren in finca Vista Salinas in de buurt van Yaiza, het mooie witte stadje las ik. Vliegreis, logies en autohuur inbegrepen.

We vliegen van Amsterdam om 7.40 als het goed is en moeten in het holst van de nacht met auto richting Schiphol. Hebben wel gekozen voor valet parking dat betekent zo min mogelijk slepen met koffers.

Deze reis was al gepland in 2023 maar op de avond voor vertrek viel Ank met koffer in de garage en brak haar heup. Dus klaar vakantie! Nu hebben we een lichtere koffer gekocht en een op 4 wielen Ipv 2.

Ben zeer benieuwd naar Lanzarote. Volledig vulkanisch eiland met mooie baaien, kraters en zwarte stranden. We vliegen met Easyjet oei ik ben benieuwd.

Tjepke

Heel fijne reis toegewenst hoor!
Geniet van de temperatuur en de omgeving.

Jan Jongenelen

Hallo dames, geniet ervan. Temperatuur zal aardig aangenaam bevallen i.v.m. hier.

Leonie

Heel veel plezier!

Trees

Lekker even van de zon genieten, fijne tijd

Irma

Heerlijk, geniet ervan samen!

Lia

Ik wens jullie een hele goede reis.

Helen

Goeie reis en veel plezier daar!

Truus

Ik wens jullie een fijne vakantie en heerlijk van genieten.
Ik ga jullie volgen.

Een fijne reis .

Groetjes Truus

Hannie

Een hele fijne en goede vakantie gewenst, ook namens Nico.

Bertie

Genieten!!! Wat goed dat jullie dat alweer kunnen doen. Wij vliegen donderdag naar Egypte… zullen zwaaien als we overvliegen.
Jullie een heel fijne vakantie gewenst??

Jacqueline van den Bergh

Heel veel plezier, en we zien jullie verslag van de belevenissen weer graag tegemoet !
Sterkte met de vliesreis...

Mathilde Lauer

We wensen jullie een fantastische reis lieve dames. ❤️

Hilda

Lieve 2, wat een verrassend bericht! (wilde deze week eindelijk bellen voor een afspraak !)
Maar heerlijk, dat jullie na alle lichamelijke sores, even naar warmere oorden uitwijken!
We wensen jullie een vooral ontspannen, maar toch ook wel interessant verblijf toe en
verheugen ons op de foto's en de verhalen.
Veel liefs, Hilda en Jan Willem

Hugo (ex-buurman)

Veel plezier dames! Goede tijd gewenst

Lucia

Veel plezieren en goeie reis ✈️