mariannemulders.reismee.nl

Problemen met foto’s posten

Gedoe met foto’s

Lieve volgers

Al jaren post ik hier ons reisblog . Hij geeft ook steeds aan dat ik voldoende fotoruimte heb. Maar vandaag gaat hij opeens roepen dat is 2445 foto’s heb gepost en er maar 1000 aan ruimte heb!!

Een raadsel .ik moet nu minstens 2000 fotoruimte bijkopen! Belachelijk. Kosten richting 80 euro.
ik heb een mail gestuurd naar de organisatie.

Snep het model maar snap niet dat ik jaren nooit iets heb hoeven te kopen!

Op Fb staan wel veel foto’s

Wordt vervolgd

Gr Marianne en Ank


Reacties

Reacties

Leonie

Mooie manier om fotoruimte te vragen!!?

Kiek

Zo 500 foto’s van mij ha ha doe je best gr kiek en ine

Jet Baars

Jeetje, wat een gedoe! Hoop dat het snel wordt opgelost?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!