Reis naar Noordoost Duitsland

We gaan weer kamperen. De kriebels zijn er weer.

Deze keer naar Noord-Oost Duitsland. Vertrekken 23 mei a.s.

Ben benieuwd. Een totaal onbekende regio vlak tegen de Poolse grens aan.

En voor diegenen die ons volgen hierbij de link naar het album dat 50% bestaat uit foto's uit Mauritius (Najaar 2018) en foto's van Dubai en omgeving (februari 2019).

Tot het eerste blog met foto's natuurlijk.

Groeten Marianne en Ank

De link plakken en knippen in je browser balk van internet en je kunt bladeren

Trudi

O! Heerlijk! Een fijne en veilige reis gewenst!

Helen S

Nou, ik ben weer benieuwd naar verhalen en foto's. Lijkt me een mooi gebied.

Lucia

Veel plezier

Kiek Ine

Fijne vakantie geniet ervan

Hilda (&JW)

Nogmaals héél veel plezier samen en geniet van Natuur en Cultuur!
Liefs Hilda&JW

Jetty

Oh, dat wordt weer heerlijk meegenieten. Heel benieuwd! Vast heel indrukwekkend!
Heel veel plezier en geniet ervan. Dikke knuffel voor allebei.

Wat een schitterend fotoboek! Zulke mooie foto's en mooi gerangschikt. Echt klasse Marianne. Zo knap dat je dit kan maken.
Daarnaast zo onvoorstelbaar dat jullie dit allemaal in het echt gezien hebben. Bofkonten haha. Een boek met prachtige herinneringen.

Truus Naburgh trossel .tel 6140792 bedankt voor de wensen voor het nieuwe jaar 2020 het schrijven gaat moeilijk dus probeer ik jullie zo te breiken