mariannemulders.reismee.nl

14 dagen naar Dubai

Ik heb me voorgenomen om de a.s. reis van 14 dagen naar Dubai weer een verslag te maken en iedereen weer van foto's te voorzien.

We gaan op bezoek bij onze zoon en vrouw. Zij wonen sinds kort na hun huwelijk samen in Dubai. 

Naast alle moderne gebouwen hopen wij ook iets te gaan zien van de oude cultuur. We gaan naar Abu Dhabi het Louvre Museum bezoeken en de prachtige moskee die daar is.

Verder is het voor ons ook een verrassing. 

We kijken er erg naar uit. Meemaken hoe het leven daar voor hun uitziet en het heerlijke weer 25 graden.

A.s. maandag 4 februari vertrekken we van Schiphol.

Tot het eerste blog.

Reacties

Reacties

Trudi

Ai! Jullie nemen het maar van. Gelijk hebben jullie. Een goede, leerzame en heerlijke reis gewenst! liefs.

Sjanie De Jager

Ik wens jullie een geweldige tijd in Dubai

Lia Leewes

Ank en Marianne. Ik wens jullie een hele goede reis en verblijf bij het jonge stel.

Piet

Geniet er van en kom gezond weer terug, veel plezier!

Kiek en ine

Goede reis en geniet ervan, moet ik nog mee om de koffer te dragen???

Lucia

Wat leuk, en weer eens wat anders. Veel plezier. We gaan je verhalen weer volgen.

Adrie

Het Louvre Abu Dhabi zou zeker ook mijn lijstje staan. Onlangs een special gezien over de bouw, dit moet heel bijzonder zijn. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bertie

Stikjaloers.....maar we gunnen jullie het van ❤️❤️
Heel veel plezier en genoegen daar !!!

Truus naburghtrossel

Wat fijndatjullie zo genieten saampjes . Ikblijf het weer volgen hoor.veellieve groetjes vanje oudste nicht. Truus. Trossel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!