mariannemulders.reismee.nl

De laatste dag voor vertrek

d.d. 9 mei 2015 Bij deze wil ik nog melden dat reismee je steeds de banner toont of je foto ruimte voor mij wilt kopen. Maar ik heb nog veel ruimte mede omdat tijdens de Nieuw Zeeland reis er ook voor ons fotoruimte is gekocht. Dus lief maar niet nodig.

Verder heb ik verdorie sinds maandag een verkoudheid, dikke keel en vol zitten. Daar zit een mens niet op te wachten, zeker niet als je weet dat je in het week-end een korte nacht zult hebben en een nacht nagenoeg gaat overslaan. Maar ja gelukkig op tijd begonnen met voorbereidingen treffen en met een antibiotica kuur gaat het vandaag weer beter.

Bij het voorbereiden van zo’n reis maak ik natuurlijk lijstjes en zoals iedereen snapt neemt het aantal snoeren per keer toe. Deze keer staan er 11 op de lijst, mede natuurlijk doordat er een firma is, niet nader te noemen, haha, die weer nieuwe aansluitingen heeft verzonnen.

Ik moet toegeven dat er 3 snoeren voor het opladen van batterijen voor de fotocamera’s bij zitten. En niet alleen van mij!

Gisteravond onze poes naar het oppas adres gebracht. Tja jaren heb ik geroepen geen dieren ivm het reizen en in december zijn we dan toch gezwicht. Maar ze is op een goede plek bij vrienden, waar ze ook is komen aanlopen. Leek wel of ze het gewoon herkende. Of het is toch een allemansvriend!

Zojuist eerste incheckpoging: ja je kunt eerder inchecken dan 23 uur van te voren maar dan betaal je extra. Alles wordt tegenwoordig uitgebuit. Of anders de prijzen zijn zo laag dat dit wel moet? Dus nog even wachten.

Gaan vanmiddag al naar Amsterdam slapen in een hotel dichtbij Schiphol om niet al om 03.00 uur uit bed te hoeven en dan ook nog in de nachttrein te zitten met alle dronken jongelui.

Toch al een paar fotootjes vooral van hoe ik altijd met reizen ben omgegaan. In het niet digitale tijdperk schreef ik brieven. (Zie foto) die in nederland gekopieerd werden en dan verspreid en de reis naar Nieuw-Zeeland is vastgelegd in 34 blz. getypte tekst. Elke dag vers van de pers met alle emoties van dat moment. Hoop dat jullie ook gaan mee genieten/digitaal meereizen en dat de Chinese overheid geen roet in het eten gooit?

We zijn benieuwd.

Reacties

Reacties

Trudi

Wat een pech die verkoudheid! Gelukkig dat er anti bio zijn.

Geniet de laatste uurtjes op de Kop en een 'fijne' nacht al bijna in de vliegtuig.

arie buvens

alvast een hele goede reis!

Ineke en Jan Wijnveld

Wat een pech met die verkoudheid, gelukkig al wat beter!
Alvast een heel fijne reis en geniet van een immens mooi land. We houden jullie reisverslag goed in de gaten.

Irma en Michas

Heel vervelend zo'n verkoudheid net voor je vertrekt. In ieder geval alvast een hele goede reis. Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen in het vliegtuig. We zijn weer benieuwd naar de avonturen:)

Hilda

Lieve meiden,
nogmaals een hele mooie en interessante reis gewenst en ook veel plezier en gezelligheid met Trees en Joost! (doe hen m'n hartelijke groeten)
Hopelijk is de verkoudheid van korte duur en helpt de warmte straks?
Heel veel liefs, ook van JW, Hilda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!