mariannemulders.reismee.nl

Dromen over de wereld zien

In 1978, lang geleden, dronken Ank en ik samen een glaasje.We filosofeerden over de toekomst,over dromen en idealen.Een droom van mij was dat ik sowieso graag kinderen wilde.In dit gesprek bleken we verder beiden eenzelfde droom te hebben namelijk een lange reis maken.Die reis is er gekomen.

Van september 1980 t/m april 1981 waren we onderweg. We schreven brieven, waar men zich op kon abonneren. Hoe ging dat?Aan ongeveer 80 adressen stuurden we een brief, familie, vrienden, collega\'s etc.Wij vroegen hen of ze onze reis wilden volgen (Ja wij wisten toen al wat volgers waren!)Iedere 2 weken schreven we van waar we waren een brief.Deze werd door een heel goede vriendin 80 maal gekopierd in de Holster drukkerij, (broer van Ank) in enveloppen gestopt en verzonden aan alle volgers (abonnees van onze nieuwsbrief).Iedereen had zelf 15 gulden portokosten bijgedragen om dit mogelijk te maken.

Nu staat er weer een soortgelijke grotere reis op ons programma. Van eind februari t/m eind april gaan we weer rondzwerven. Op deze site en in deze blogs ga ik straks de oude situatie van 1980 vergelijken met die van nu. Ook wat betreft de communicatie met onze volgers.Dus steeds een bericht over de nieuwe reis en een bericht over hoe het er toen in 1980 aan toe ging. Wij hopen dan ook weer op veel volgers?