mariannemulders.reismee.nl

Thuis en recensie

Hallo

inmiddels natuurlijk weer thuis. En ons eerste standaard ochtendwandeling zit er weer op. We merkten dat we veel gezeten hebben! Oei!
ik wil bij deze deze vooral de trouwe reageerders bedanken. Het is altijd leuk om te merken dat je verhaal gelezen wordt. En dit verhaal gebruik ik ook altijd voor mezelf als houvast ook in relatie tot de foto’’s . Waar was dat ook al weer?
Tevens kregen we het verzoek om een recensie te schrijven voor Expedition Far East. En omdat de reis ons super goed is bevallen heb ik dat ook gedaan. En op hun site staan ook mooie foto’s en bv een filmpje oa van de plek waar wij ook waren gemaakt door RTL.

Deze wil ik jullie niet onthouden .

Review
Wat hebben wij Marokko gezien op een bijzondere en pure manier.
Tot in de uithoeken van het land gereisd.
Werkelijk op de mooiste en vooral meest gevarieerde plekken overnacht.
Van de rode woestijn naar de zandwoestijn of de stenen woestijn.
Hoge bergpassen ,smalle wegen, elke dag was anders. De contacten die jullie in Marokko hebben maken dat je onbezorgd kunt rondreizen.
Markten, eten bij de mensen thuis en konden we ons verwonderen over dit mooie land.
En vooral jullie kennis van het reizen naar Marokko maakt dat we vlak voor de sluiting van de grenzen terug naar Nederland konden reizen.
Maar ook de formule sloot heel erg aan bij onze reisstijl, graag alleen reizen maar je realiseren dat je in Marokko individueel niet alles kunt zien en tevens was het heel prettig een terugval te hebben. Die was overigens in heel goede handen bij Paul en Christine.
En dan zie je dat als je als groep reist als er iets is, lekke band, vastzitten in het zand er van alle kanten hulp is. En in zo’n groep is er talent aanwezig op vele terreinen.
Jullie noemen de reis: “Beleef Marokko Puur”, ik zeg na de reis: Beleef het kleurrijke Marokko in natuur, cultuur en met de mensen van het land en de mensen in de groep.
Het was een fantastische ervaring mede ook door de ervaring van Expedition Far East, de goede organisatie en de enorme kennis van Marokko.
Dank jullie wel
Marianne en Ank

Trudi

Heerlijk tuis in eigen huis! Na een duidelijk onvergweetlijke vacantie.
Mooi recentie ook Marianne!

Fijne reis naar Dubai en goede feestdagen!

Leonie

Mooie afsluiting en ik heb meegenoten van jullie reis!

Lucia

Ook weer fijn om thuis te zijn met veel mooie herinneringen.
Wij maken ons op voor een paar daagjes Domburg. Maar eens zien hoe avontuurlijk we due kunnen maken?

Wil Scheepbouwer

Welkom in Dordrecht
Heb genoten van jullie bijzonder reis. Voor jullie kan het nagenieten nu beginnen en wij bereiden ons voor op jullie nieuwe avonturen.
Groet.

Robert

En zo komt er een einde aan dit reisverslag wat ik met veel plezier heb gevolgd.
Zelf ook een beetje door Marokko getrokken op deze manier.
Op naar de volgende reis en het volgende avontuur!

Karin

Ontzettend leuk om vanaf de zijlijn zo iets bijzonders mee te maken. Geniet van het thuis zijn en verheug je op jullie volgende reis!

Jan en Ineke Wijnveld

Jullie zijn heerlijk weer thuis, maar nietemin genoten van een prachtige reis naar en in Marokko. Jullie volgende reis naar Dubai zal zeker ook een succes worden, mede om jullie kinderen weer te mogen omhelzen, geniet er van.

Helen

Welkom thuis en het was heel leuk om jullie avonturen te volgen in woord en beeld.

Jetty

Mooie recensie! Het was ook “op afstand “ een fantastische reis! Ook jullie dankjewel voor alle verhalen en fantastische foto’s. Jammer dat jullie weer thuis zijn ??‍♀️?

Kiek en Ine.

Het is net of we zelf op vakantie zijn geweest ,erg leuk gedaan alle verhalen welkom thuis.op naar de volgende reis ,geniet er van .