mariannemulders.reismee.nl

We gaan weer camperen. En deze keer naar Spanje

18 april gaan we vertrekken naar Spanje. Langs de kust naar beneden en door het binnenland terug omhoog . Hoe komt nou zo’n keuze tot stand? Vorig jaar in het voorjaar naar het zuiden is heel goed bevallen.In Spanje zijn wij beiden nagenoeg nog nergens geweest. Waarom eigenlijk niet? Er was een tijd dat Spanje de naam had van massatoerisme, heel veel Nederlanders gingen er naar toe dus dat trok ons totaal niet. En ik heb me tot voor kort ook niet verdiept in dit land. Dus de uitdaging is nu om onszelf en jullie als lezer te verrassen met verhalen en foto’s.

Maar ik kan alvast melden dat er veel nationale parken zijn en natuurlijk de voor vele bekende mooie steden. We verheugen ons erg op deze reis.Na een heftige periode in huis waarbij gestucd werd en geverfd. Dus stof, veel poetsen, maar dankzij een deskundig iemand zitten we weer met droge muren! Ook de camper heeft een fikse beurt gehad. Dit betekende dat de portemonnee piept en kraakt.

Ik hoop door mijn cursus autobiografisch schrijven de verhalen beter en smeuïger te kunnen maken. Nog even wachten op het eerste verhaal dus. Verwacht rond 20 april.

Nog even een administratief dingetje. Er staan veel mensen in de adressenlijst die wellicht geen berichten meer willen ontvangen. Je zult jezelf moeten uitschrijven of mij een mailtje sturen dan haal ik je uit de lijst.

Mijn mailadres is Marianne@kikt.nl

Nou veel kijk en leesplezier van Ank en Marianne



Reacties

Reacties

Trudi

Wat heerlijk voor jullie! Hoe lang gaan jullie weg? Gehoopt jullie te verrassen in Mei......

Trees

Dat wordt weer een fijne tijd

Helen

Leuk hoor, kom maar op met die verhalen!

Marijke

Fijne reis! Ik kijk weer uit naar jullie verhalen en foto's!

Lucia

Heerlijk vooruitzicht. Wens jullie vast een mooie reis. Ga jullie belevenissen graag weer volgen.

Jetty

Alvast een heerlijke vakantie! Ik geniet weer graag mee!

Tjepke

Goeie reis en we kijken uit naar je verhalen!

Hanneke S.

Leuk Marianne, dat we jullie dan weer kunnen volgen.

Joyce Meeng

Kijk uit naar jullie reisverhalen en alvast een fijne vakantie toegewenst!

Bertie

Marianne en Ank heel veel plezier op deze reis. We gaan weer (op gepaste afstand) met jullie mee......!!!

Hilda (&JW)

Lieve Ank en Marianne,
Goed plan! Spanje is een prachtig land als je de echte toeristencentra enigszins kunt vermijden. Met heel veel kunst/geschiedenis, etc.
Alvast een prachtige reis gewenst en tot de volgende reactie! Liefs H&JW
PS ik stuur nog een uitgbreidere mail naar je mailadres

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!