mariannemulders.reismee.nl

Vertrek naar Doha Qatar

Daar gaan we weer. Morgenochtend vliegen we weg om 10.55 van Schiphol. Voor 3 weken naar Doha waar onze oudste zoon sinds afgelopen jaar woont.In maart jl waren we er al een paar dagen, maar toen had hij nog niet zijn eigen appartement. Dit is vakantie, maar ook geen vakantie. Want je komt bij hem thuis.

En dan komt onze jongste zoon met zijn vriendin ook voor kerst over voor een week. En gaan we kennismaken met Tim zijn vriendin. Bijzonder.om met je volwassen kinderen een week samen te zijn.

Maar naast het familiaire waar ik me erg op verheug, zijn er in Qatar nog veel leuke dingen te zien en te doen. De Souk hebben we alleen tijdens lunchtijd gezien en nog niet in vol bedrijf. De woestijn met sterrenhemel staat op mijn wensenlijstje en daarnaast blijkt Qatar ook mangroves te hebben. Er is een museum voor moderne kunst etc. etc Dus nog veel nieuwe dingen te zien en te doen. En dan de temperatuur. Bij de foto's tref je een lijstje van temperatuur voor de komende dagen en de kaart met goede wensen voor het nieuwe jaar. Wordt vervolgd.

Deze link geeft je een inkijk in het land: https://www.visitqatar.qa/

Arjan

Lieve Ank en Marianne
Voor jullie, Tim, Ernst en ' aanhang '
fijne Kerstdagen en dat 2017 maar net zo mooi mag worden als 2016
Hartelijke groet
Arjan en Jannie X

Helen

Goeie reis,
Mangroves goh!, je denkt toch meer in beelden van zandvlaktes en mannen met theedoeken.. vooruit en twee kamelen die toevallig Marianne en Ank heten, begrijp ik uit bovenstaande foto.

René en Mariëtte

Wat een heerlijk vooruitzicht voor de komende weken. Heb het goed lieverds en geniet van deze tijd, er zijn weer mooie herinneringen in de maak.
Liefs, René en Mariëtte

Melanie

Ank en Marianne heel veel plezier bij Tim en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. En ik hoop dat jullie weer veel reisverslag zullen maken zodat we allemaal mee genieten. Grxxtjes Melanie.