mariannemulders.reismee.nl

Qatar

Ja ik vertelde het al aan het einde van het laatste verhaal vanuit de Lofoten dat we misschien snel weer op reis zouden gaan en dat gaat ook gebeuren. Op 10 maart vliegen we naar Doha de hoofdstad van Qatar en de 16e zijn we weer terug in Nederland.

Op 11 maart is onze oudste zoon Tim jarig en hij is expat sinds kort.

Leuk dat ook je kinderen weer uitvliegen over de wereld, soms ook verdrietig omdat je hem op die afstand toch mist, maar als je zelf van reizen houd, bied dit ook weer kansen.

Overigens heeft hij ons uitgenodigd en kregen we het ticket cadeau als dank voor de steun in de afgelopen jaren. Erg attent en lief!

Dus van min 5 naar plus 30. Al in de kast met de zomerkleding gekeken.

Zonnebrand, zwempak mee, rijden door de woestijn en de mooie gebouwen in Doha. En natuurlijk quality time met Tim.

Wordt weer een bijzondere, totaal andere belevenis en wat fijn dat we dit allemaal kunnen en mogen meemaken.

Han en Truus

Wat leuk voor jullie , heerlijk genieten en wat super van jullie zoon . Heerlijk van genieten . Wij gunnen jullie het enorm . Lieve groetjes , Han en Truus ????????

idakoklaisina@gmail.com

Hallo Marianne, wij hebben in Doha 4,5 jaar gewoond. 3 jaar geleden weer terug in Nederland. Doe Tim de groeten van mij.

Michas en Irma

Kijk zo doe je dat! Leuk hoor, geniet ervan!

Lucia

Hoe bedoel je, afwisseling? Geen tijd om je te vervelen.
Geniet van het mooie weer en jullie kind natuurlijk.

Leonie

Waaier mee en gelukkig geen sneeuwkettingen nodig! Veel plezier

Jenny

Heel veel plezier, dat word weer genieten.

Tim

Wel een beetje oude foto van de skyline ;-)

Lidy en wim

Wat heerlijk om naar Tim te gaan en te zien hoe hij daar leeft. We weten uit ervaring hoe leuk en goed dat is. Heel veel plezier!!