De intro

Eindelijk weten we dat de rondreis door Marokko doorgaat.

48 dagen rondreizen avontuurlijk Marokko Puur zo heet de reis.

Op 21oktober vertrekken met de boot uit Sete in Zuid-Frankrijk.

8 oktober 2021

Maar vandaag zijn we vertrokken vanuit Dordrecht.

Na veel klusjes o.a. wat is er nodig om mee te nemen. Tja? In ieder geval natuurlijk medicijnen en hand medicijnen.

Bij het rijden naar St. Anthonis waar de broer van Ank een sta caravan heeft. Even afscheid nemen en een heerlijke lunch en onderweg blijkt dat de cruisecontrol niet werkt. Oh oh oh.

Op naar de garage in St. Anthonis. Het blijkt gelukkig een zekering te zijn. Die is vervangen

En daarna naar Weveler-Burg-Reuland waar vrienden een huis hebben .

Heerlijk bijgepraat en uitgegeten bij de Alte-Muhle. Gefileerde forellen met amandelen .

9 oktober 2021

Het was in de bus fris vanochtend maar prachtige vergezichten met mist in het dal.

Vandaag 450 km gereden en aanbeland op onze vertrouwde camping bij Beaune/Vignoles. Deze doen we regelmatig aan zowel in voor als najaar als tussenstop naar het zuiden.

In het voorjaar bloeiende seringen, in september prachtige zonnebloemen velden die nu hun kopjes hebben laten hangen .

Deze keer hebben we besloten om een aantal maanden een Storytel abonnement te nemen tijdens het rijden wordt ons dan een boek voorgelezen. Zitten midden in het spannende boek van Suzanne Vermeer Ijskoud. Dus zin om morgen weer in de auto te stappen.

Dan rijden we naar Mirabel en Blacons. Prachtig camping waar we als de temperatuur goed is sowieso enkele dagen blijven.

Even uitrusten, lezen, wandelen,

En de bus even schoonmaken!! Aan de Zeedijk was dat gemakkelijk nu iets gecompliceerder.

Dus dan maar zo.

Overal hier in Frankrijk verplichting mondkapjes op. Nergens naar binnen zonder .

Nergens controle gehad .

Eigenlijk nog een saai verslag , de avonturen komen denk ik nog .