mariannemulders.reismee.nl

Waar gaan we heen? En zal ik nog een blog schrijven? Graag jullie visie.

Beste ontvangers/lezers (?) van mijn blog.

In de mailinglijst staan momenteel 81 emailadressen. Zo gauw ik een verhaal schrijf of foto's post krijgen jullie alle 81 bericht.

Sinds september jl. hebben we een camper gekocht. Dit betekent totaal anders reizen en voorlopig niet buiten Europa. Nu vraag ik me af of het überhaupt interessant is om die verhalen hier te vertellen. Natuurlijk ga ik ze wel voor mezelf opschrijven want ik doe dit ook om achteraf terug te lezen en precies te weten wat er gebeurd is, dan wel waar de foto's bv. gemaakt zijn. Weinig mensen reageren op de verhalen. Dat is oké maar ik zou graag willen weten of de verhalen überhaupt gelezen worden. Zo niet dan mist niemand ze en houd ik ze voor mezelf.

We zijn van plan om halverwege april tot ongeveer 6 juni weg te zijn met als einddoel Sardinië. Het zal een totaal andere ervaring worden . Nou laat me weten of je nog belangstelling hebt. voor de verhalen. Je hoeft niet te reageren, maar haal jezelf dan weg uit de mailinglist of laat mij weten dan kan ik je eruit halen mocht je liever niets meer ontvangen.

Mijn prive email adres is Marianne@kikt.nl Ik ben namelijk benieuwd of het überhaupt gelezen wordt.

Laat iets van je horen.

Gr Marianne


Reacties

Reacties

Trudi

Of ik iedere bericht zal lezen wanneer het gestuurd word.....?? Maar in ieder geval zal ik achteraf met veel plezier en genoegen (en jalousie?) je verhalen lezen! Blijf op de lijst!

Lucia

Europa is wat mij betreft net zo boeiend. Wellicht herken ik wat vaker een plek waar je over schrijft. Ik lees jouw verhalen graag, dus ik blijf op je lijst.
Veel plezier met de planning en als ik je voordien niet meer zie heel veel reisgenot met Ank

Jet Baars

Ik lees de meeste verhalen en vind ze leuk/interessant. Wie schrijft die blijft,????

Tjepke

Zeker lees ik jullie verhalen, vind ze erg boeiend en blijf zeer zeker op de distributielijst!
Door jullie verhalen hoef ik er niet meer naar toe, reis gewoon met jullie mee!
Goeie reis en behouden thuiskomst.

jeannette

ik vind het leuk, te lezen wat jullie beleven, hoewel ik vaak niet aan alles toekom .....

Marijke van Bommel

De verhalen lees ik graag en ik vind het leuk om op die manier op plaatsen "te komen", waar ik niet snel zelf zal komen. Europa ken ik beter, maar ook dan vind ik het leuk om te lezen wat jullie meemaken.

Helen

Ik heb steeds met veel belangstelling jullie verhalen (alle) gelezen. Maar omdat ik niet op alle verhalen een reactie plaats kun je dat natuurlijk niet weten. Wat mij betreft kijk ik uit naar jullie volgende reisverhalen. Doorgaan met blog dus.

Jetty

Natuurlijk wil ik op de lijst blijven staan! Prachtige foto's waar ik intens van kan genieten en dan stilletjes jaloers ben dat ik niet op diezelfde plek kon zijn! Ook jullie avonturen volgen betekent voor mij: delen in jullie wereld en daar ben ik graag deelgenoot van! ????????????

Hennie Naaktgeboren

Lees graag wat jullie meemaken en hoop nu jullie in Europa blijven op leuke tips voor onze eigen vakanties.

hanneke schuit

De verhalen lees ik graag. Dus doorgaan wat mij betreft. Xxx

Hilda

Lieve Marianne,
ook al reageer(de) ik niet altijd op je verhalen, ik las ze altijd wel (soms iets later) en vond het ook altijd erg leuk!
Dus wat mij betreft ga je er mee door!
Alvast heel veel plezier met de nieuwe reis!
Liefs Hilda (en JW)

Truus Kerkhoven

Wij gaan het zeker volgen Lijkt ons erg leuk om de reis te volgen. Fijne reis en genieten jullie er maar van. Veel plezier samen met jullie mooie camper. Lieve groetjes Han en Truus Kerkhoven ????????

truus naburgh trossel. Dordrecht.

Doorgaan hoor ik geniet van de foto' en reisverhalen hgoede reis en liefs truu
S

Leonie

Blijkbaar was ik van je mailinglist verwijderd, ik had geen idee dat je weer blogde! Geweldig!! Ik ga nu inhalen en dus een beetje met jullie mee genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!