mariannemulders.reismee.nl

Hernieuwd naar de Lofoten 14 jaar later

14 jaar later terug naar de indrukwekkende Lofoten

Al lang bestaat de wens om de Lofoten in de Winter te gaan bezoeken.
In de hoop natuurlijk het Noorderlicht (Aurora Borealis) te zien.
Het gaat gebeuren van 17 tot en met24 februaria.s.
En vooral nu ik veel meer dan in 2002 bezig ben met fotograferen geeft dat een extra dimensie.
Hoop dat jullie ook al is het maar een korte reis toch leuk vinden om mee te reizen.
Sorry voor het doorsturen zonder tekst.
Ik ben het programma na 7 maanden weer ontwend.
Groeten Marianne Mulders

Reacties

Reacties

Leonie

Ik verheug me op de verslagen! Altijd al het noorderlicht willen zien!

Lucia

Leuk. Ga het graag weer volgen.

Trees

Heel byzonder hoor

Jetty Mulders

Dat wordt weer genieten! Voor jullie het meest, maar ik "reis" graag met jullie mee! Dan geniet ik ook van jullie verhalen en fantastische foto's! XXX

Bertie

Ohh Marianne en Ank geweldig! Wat een vooruitzicht...stikjaloers... ????????

Helen

Dat belooft wat! Leuk!

Lidy

We zitten dan ws op een plek zonder wifi, maar we doen ons best om jullie te volgen. Leuk om in de tropische hitte berichten uit het koude noorden te volgen x

Joost

Door jullie aankondiging viel de naam Lofoten mij op in de bijlage van de krant van zaterdag j.l. Citaat: "We gaan naar Bode (Noorwegen) ruim 40.000 inwoners. Dan nemen we een bootje naar Vestavagoy om daar het noorderlicht te zien. Op de veranda van ons houten vissershuisje proosten wij met een Rocky Finest, een cocktail van o.m. rum en gingerale, op het magische natuurlijke vuurwerk dat zich boven ons openbaart".

Marianne

Zo Joost dat voorspelt veel goeds. Ik zal het onthouden.

Hilda & Jan Willem

Lieve meiden, wat weer een avontuur dat jullie tegemoet gaan! Ben (zoals altijd) weer jaloers op jullie ondernemingslust en ook keuze voor mooie en interessante reizen!
Alvast veel plezier met voorbereiden en we kijken uit naar jullie verhalen en foto's!
Veel liefs H&JW

Judith Holster

Ben benieuwd!!!! veel liefs komen jullie voor jullie avontuur nog wel even een hapje eten? xxx

Krijn Kooijman.

Wij wensen jullie oprecht een geweldige reis-belevenis.
Voor mij, als kleurenblinde, heeft zo'n reis weinig zin, en Jopie krijgt al koude rillingen als ze naar sneeuw kijkt op een foto !
Toch kijken we uit naar jullie foto's en verhalen, omdat we heel goede herinneringen hebben aan jullie eerdere reisimpressies.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!